Type A

Display i oglašavanje u pretrazi (Google AdWords)

Google ima jednu od najvećih mreža za oglašavanje. Pored toga što oglasi koji se plasiraju u pretrazi bivaju prvi viđeni od strane korisnika takođe se možete oglašavati i na velikom broju sajtova koji su deo te mreže. Vredi spomenuti da su neke od većih kompanija poput Economist-a povećale broj korisnika upravo upotrebom display oglašavanja.

Dodatno tome, oglašavanje u pretrazi predstavlja odličan dodatak dobroj SEO strategiji i organskom prisustvu u pretrazi.

Dakle, Google Adwords može biti odlična usluga da izgradite dodatne posete za vaš sajt. Samim tim, te posete mogu biti konkretno fokusirane na konverzije. Mnoge firme koriste Google Adwords pogrešno i razlog za to je često nedostatak iskustva kao i pogrešni saveti. Ovo vas može koštati mnogo novca sa malo pravih rezultata. Samim tim ovo je takođe deo gde vam naše iskustvo može pomoći da izvučete mnogo više od investicije u Adwords.

U nastavku slede neke od dobrih praksi koje i mi koristimo kako povraćaj od investicije doveli do maksimuma.

Proveravamo sajt kako bi bili sigurni da korisnici imaju priliku da se konvertuju. Morate imati formu koja vodi do konverzije i merenje ovog je ključ do uspeha. Ukoliko ne postoji način da odvedete kupce na naredni korak, gubite novac.

Kreiramo odredišne stranice za svaku kampanju. Nemojte da šaljete korisnike samo na vašu početnu stranicu. Svaka kampanja je specifična i samim tim i dizajn i sadržaj moraju biti prilagođeni sadržaju i dizajnu same kampanje.

Mudro biramo naše ključne reči. Opštu publiku koja pretražuje internet možda ne želi da koristi vaš proizvod ili usluge. Samim tim potrebno je da se istraže ključne reči koje su relevantne i bitne za vašu ciljnu grupu. Dodatno tome, ono što mi uvek savetujemo jeste da se ključne reči grupišu u 5 – 10 srodnih u jednu kampanju. Stavljanje sve u jednu korpu jeste recept za katastrofu.

Držimo oglase fokusirane u jednoj vertikali, geografskoj lokaciji ili tehničkoj ekspertizi. Koristite vašu geografsku lokaciju, vertikalu ili ekspertizu kako bi vaši oglasi bili relevantni i fokusirani. Ako pružate rent a car usluge u Beogradu, nemojte se oglašavati dalje od toga. Takođe bitno je meriti učinak vaših kampanja kako bi možda promenili strategiju u slučaju da nešto ne funkcioniše kako treba.

Adwords spada u grupu mogućnosti koja vam može pomoći da izgradite prisustvo vaše firme na internetu, ali naravno samo ako se sve izvede kako treba. Ukoliko ne, ima takođe potencijal da vam isuši marketing budžet.