Type A

Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje pruža vam mogućnost da prikazujete reklame specifične vašoj publici među 3 miliona ljudi koji koriste Facebook u Srbiji. Dodatno tome, Facebook je drugi najposećeniji sajt na svetu kao i jedna od najkorišćenijih mobilnih aplikacija. Samim tim ovo mesto na internetu više nije platforma koju možemo zanemariti.

Količina informacija koju ljudi dobrovoljno daju ovoj društvenoj mreži učinilo ju je jednom od najmoćnijih platformi za oglašavanje firmi. Samo neke od mogućnosti segmentiranja ciljne grupe su:

Geografska lokacija, godine, pol, jezik, nivo obrazovanja, etnička pripadnost, životni događaji (npr. matura), lični interesi, zaposlenje i mnogo drugih.

Dodatna mogućnost koju vam pruža Facebook jeste da kreirate sebi svojstvene publike (Custom Audiences) na osnovu nekih drugih podataka koje posedujete. Ovo se odnosi na sledeće:

Liste kupaca – email adrese, brojevi telefona, korisnički broj na Facebook-u

Saobraćaj na sajtu (remarketing) – kreirajte listu ljudi koji su posetili određenu stranicu na vašem sajtu

Aktivnost unutar aplikacije  – kreirajte listu ljudi koja je učinila određeni korak unutar vaše aplikacije

Custom Audiences su odličan način da priđete pojedincima koji su već izrazili interesovanje za vaše proizvode ili usluge, ali su takođe veoma ekonomičan pristup reklamiranju. Istorijski gledano, Upgrade je do sada uočio da je ova metoda veoma konkurentna standardnom oglašavanju na Facebook-u kao i da dovodi do manjih troškova konverzije i većim povraćajem investicije.

Šta naš pristup Facebook oglašavanju čini drugačijim

Dok se drugi fokusiraju na aktivnost korisnika kao Lajkove i preglede stranica, Upgrade se vodi rezultatima koji utiču na poslovne ciljeve naših klijenata. Radimo sa svakim klijentom pojedinačno kako bi pronašli njima jedinstvene ciljeve. Nakon toga koristimo napredne metode targetiranja na Facebook-u kako bi došli do ciljnih publika. Kao deo upravljanja vašim oglašavanjem na ovoj društvenoj mreži, radimo sledeće:

Strateško poravnavanje i razvijanje ciljeva – Upgrade radi sa klijentima kako razumeli njihove marketinške ciljeve i kako bi Facebook oglašavanje moglo da igra ulogu u ispunjenju tih ciljeva

Dostizanje do vaših ciljnih publika – Razvijamo profil idealnog kupca kako bi eliminisali troškove nastale usled pogrešnog targetiranja i došli do prave publike

Fokusirani na konverzije – Naš pristup je direktno povezan sa direktnim odgovorom umesto na aktivnost korisnika i samim tim smo fokusirani na poboljšanje metrika koje nam to govore

Dnevna optimizacija – Upravljanje oglasima na Facebook-u nije proces koji se završava trenutka kad ste objavili oglas već zahteva redovno nadgledanje, podešavanje budžeta, testiranje različitih vizuala i tekstova i optimizacije targetiranja

Testiranje – Kada podaci vode vašu marketinšku strategiju bitno je znati kako promene mogu uticati na vaš učinak. To znači kreiranje i testiranje različitih odredišnih stranica i kreative oglasa kako bi postigli bolje rezultate.

Izveštavanje – Svakog meseca dostavljamo izveštaj koji demonstrira istorijski napredak svih kampanja i metrika koje su bitne za vaše poslovanje. Tu nam pomaže naša analitička ekspertiza koja će se postarati da su ti izveštaji precizni.