Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje pruža vam mogućnost da prikazujete reklame specifične vašoj publici među 3 miliona ljudi koji koriste Facebook u Srbiji. Dodatno tome, Facebook je drugi najposećeniji sajt na svetu kao i jedna od najkorišćenijih mobilnih aplikacija. Samim tim ovo mesto na internetu više nije platforma koju možemo zanemariti.

Količina informacija koju ljudi dobrovoljno daju ovoj društvenoj mreži učinilo ju je jednom od najmoćnijih platformi za oglašavanje firmi. Samo neke od mogućnosti segmentiranja ciljne grupe su:

Geografska lokacija, godine, pol, jezik, nivo obrazovanja, etnička pripadnost, životni događaji (npr. matura), lični interesi, zaposlenje i mnogo drugih.

Dodatna mogućnost koju vam pruža Facebook jeste da kreirate sebi svojstvene publike (Custom Audiences) na osnovu nekih drugih podataka koje posedujete. Ovo se odnosi na sledeće:

Liste kupaca – email adrese, brojevi telefona, korisnički broj na Facebook-u

Saobraćaj na sajtu (remarketing) – kreirajte listu ljudi koji su posetili određenu stranicu na vašem sajtu

Aktivnost unutar aplikacije  – kreirajte listu ljudi koja je učinila određeni korak unutar vaše aplikacije

Custom Audiences su odličan način da priđete pojedincima koji su već izrazili interesovanje za vaše proizvode ili usluge, ali su takođe veoma ekonomičan pristup reklamiranju. Istorijski gledano, Upgrade je do sada uočio da je ova metoda veoma konkurentna standardnom oglašavanju na Facebook-u kao i da dovodi do manjih troškova konverzije i većim povraćajem investicije.

Šta naš pristup Facebook oglašavanju čini drugačijim

Dok se drugi fokusiraju na aktivnost korisnika kao Lajkove i preglede stranica, Upgrade se vodi rezultatima koji utiču na poslovne ciljeve naših klijenata. Radimo sa svakim klijentom pojedinačno kako bi pronašli njima jedinstvene ciljeve. Nakon toga koristimo napredne metode targetiranja na Facebook-u kako bi došli do ciljnih publika. Kao deo upravljanja vašim oglašavanjem na ovoj društvenoj mreži, radimo sledeće:

Strateško poravnavanje i razvijanje ciljeva – Upgrade radi sa klijentima kako razumeli njihove marketinške ciljeve i kako bi Facebook oglašavanje moglo da igra ulogu u ispunjenju tih ciljeva

Dostizanje do vaših ciljnih publika – Razvijamo profil idealnog kupca kako bi eliminisali troškove nastale usled pogrešnog targetiranja i došli do prave publike

Fokusirani na konverzije – Naš pristup je direktno povezan sa direktnim odgovorom umesto na aktivnost korisnika i samim tim smo fokusirani na poboljšanje metrika koje nam to govore

Dnevna optimizacija – Upravljanje oglasima na Facebook-u nije proces koji se završava trenutka kad ste objavili oglas već zahteva redovno nadgledanje, podešavanje budžeta, testiranje različitih vizuala i tekstova i optimizacije targetiranja

Testiranje – Kada podaci vode vašu marketinšku strategiju bitno je znati kako promene mogu uticati na vaš učinak. To znači kreiranje i testiranje različitih odredišnih stranica i kreative oglasa kako bi postigli bolje rezultate.

Izveštavanje – Svakog meseca dostavljamo izveštaj koji demonstrira istorijski napredak svih kampanja i metrika koje su bitne za vaše poslovanje. Tu nam pomaže naša analitička ekspertiza koja će se postarati da su ti izveštaji precizni.

Display i oglašavanje u pretrazi (Google AdWords)

Google ima jednu od najvećih mreža za oglašavanje. Pored toga što oglasi koji se plasiraju u pretrazi bivaju prvi viđeni od strane korisnika takođe se možete oglašavati i na velikom broju sajtova koji su deo te mreže. Vredi spomenuti da su neke od većih kompanija poput Economist-a povećale broj korisnika upravo upotrebom display oglašavanja.

Dodatno tome, oglašavanje u pretrazi predstavlja odličan dodatak dobroj SEO strategiji i organskom prisustvu u pretrazi.

Dakle, Google Adwords može biti odlična usluga da izgradite dodatne posete za vaš sajt. Samim tim, te posete mogu biti konkretno fokusirane na konverzije. Mnoge firme koriste Google Adwords pogrešno i razlog za to je često nedostatak iskustva kao i pogrešni saveti. Ovo vas može koštati mnogo novca sa malo pravih rezultata. Samim tim ovo je takođe deo gde vam naše iskustvo može pomoći da izvučete mnogo više od investicije u Adwords.

U nastavku slede neke od dobrih praksi koje i mi koristimo kako povraćaj od investicije doveli do maksimuma.

Proveravamo sajt kako bi bili sigurni da korisnici imaju priliku da se konvertuju. Morate imati formu koja vodi do konverzije i merenje ovog je ključ do uspeha. Ukoliko ne postoji način da odvedete kupce na naredni korak, gubite novac.

Kreiramo odredišne stranice za svaku kampanju. Nemojte da šaljete korisnike samo na vašu početnu stranicu. Svaka kampanja je specifična i samim tim i dizajn i sadržaj moraju biti prilagođeni sadržaju i dizajnu same kampanje.

Mudro biramo naše ključne reči. Opštu publiku koja pretražuje internet možda ne želi da koristi vaš proizvod ili usluge. Samim tim potrebno je da se istraže ključne reči koje su relevantne i bitne za vašu ciljnu grupu. Dodatno tome, ono što mi uvek savetujemo jeste da se ključne reči grupišu u 5 – 10 srodnih u jednu kampanju. Stavljanje sve u jednu korpu jeste recept za katastrofu.

Držimo oglase fokusirane u jednoj vertikali, geografskoj lokaciji ili tehničkoj ekspertizi. Koristite vašu geografsku lokaciju, vertikalu ili ekspertizu kako bi vaši oglasi bili relevantni i fokusirani. Ako pružate rent a car usluge u Beogradu, nemojte se oglašavati dalje od toga. Takođe bitno je meriti učinak vaših kampanja kako bi možda promenili strategiju u slučaju da nešto ne funkcioniše kako treba.

Adwords spada u grupu mogućnosti koja vam može pomoći da izgradite prisustvo vaše firme na internetu, ali naravno samo ako se sve izvede kako treba. Ukoliko ne, ima takođe potencijal da vam isuši marketing budžet.

Optimizacija za pretraživače (SEO)

Bez obzira u kojoj ste industriji i na kojem tržištu poslujete činjenica je da većina vaših potencijalnih kupaca koristi internet i samim tim koristi i pretraživače da pronađe ono što ih zanima. Ovo znači da prisustvo u rezultatima pretrage nije opcija već neophodan potez za svaku uspešnu firmu. Tu mi nastupamo! Korišćenjem dobrih praksi preporučenim od strane pretraživača pomoći ćemo Vam da ostvarite visoke rezultate u pretrazi. Naš proces optimizacije kreće ovako:

  • Analiza trenutnog stanja iliti recenzija sajta
  • Analiza konkurencije
  • Otklanjanje tehničkih problema
  • Analiza i priorititizacija ključnih reči
  • Ispravka i update sadržaja
  • Off-page SEO

Lokalna pretraga – ako ste lokalni biznis koji želi da bude otkriven od strane ljudi koji traže usluge koje pružate, možemo Vam pomoći da se bolje pozicionirate na lokalnoj pretrazi i Google mapama.

Web Analitika

Digitalni marketing je igra brojeva. Tako ga bar mi shvatamo. Tradicionalno se tvrdilo da je marketing odeljenje svesno da je pola novca potrošeno na marketing bačeno, ali se zapravo ne zna koja polovina. Sa digitalnim marketingom sve je merljivo to se sasvim promenilo, jer .

I tu Vam mi možemo pomoći. Počev od kreiranja strategije merenja preko implementacije analitike pa do analize vaših korisnika i svih drugih aspekata vašeg onlajn prisustva. Alati koje preporučujemo kao i naše specijalnosti uključuju:

Google Analytics
Google Tag Manager
Google Data Studio

U zavisnosti od zahteva klijenata vršimo implementaciju i drugih alata. Kako biste uvideli značaj vođenja firme upotrebom podataka na Vaš zahtev uvešćemo Vas u najbitnije metrike za tip biznisa koji vodite.

Kreiranje i održavanje websajta

Kao profesionalci u prilagođenim uslugama kreiranja web sajtova, naš tim je stručan u svim aspektima frontend i backend veštinama neophodnim za priuštive sajtove za male firme, uključujući i responzivan dizajn kao i open-source tehnologije.

Pored tehničke ekspertize, mi smo stručni u svim ključnim oblastima koji će učini vaš sajt uspešnim uključujući optimizaciju za pretraživače (SEO), korisničko iskustvo (UX) i optimizaciju stope konverzije (CRO).

Za razliku od mnogih web developera kao i web development firmi, mi nudimo pun spektar internet marketing usluga. Što znači da primenjujemo naše znanje o SEO, UX i CRO svakom projektu tako da je vaš novi sajt, prilagodljiv pametnim telefonima, podešen za maksimalnu izloženost i sposobnost konvertovanja.

Sav uložen rad postaje uredno dokumentovan proces. Websajt projekti su kompleksni i zahtevaju detaljno planiranje i egzekuciju. Naš dokazani, testirani i dokumentovani proces dozvoljava nam da održavamo visok nivo kvaliteta poštujući rokove i održavajući cenu projekta niskom.

Naš profesionalni pristup Web developmentu se reflektuje u našim procesima i kolaborativnom pristupu. Kad nas angažujete primetićete nekoliko stvari koje nas izdvajaju:

Imamo veoma transparentan i kolaborativan stil poslovanja. Do detalja ispisujemo sve zadatke koji su uključeni u vašem projektu i konstantno tražimo vaš doprinos i uključenost.

Majstori smo za responzivni dizajn. Ova tehnika čini vaš sajt optimalno vidljivim kako na desktop računarima tako i na tabletima i mobilnim telefonima — što je ključno za dobar stepen konverzije.

WordPress sajtovi zahtevaju da projetki prolaze kroz nekoliko faza. Počinjemo otkrivanjem i istragom ključnih reči pa nastaljamo ka kreiranju sitemape, dizajnu i razvoju. Nakon lansiranja sajta, praksa nam je da treniramo vaš interni tim kako bi mogli da unose jednostavne promene na vašem novom sajtu.